Helgen och nu

Just nu har jag: Svalkat av hamstrarna, öppnat fönstret, retat Ludde, fixxat bättre ljud på datan, druckit (japp massa öööll hahaha, ne jag hr druckit vatten), lyssnat på musik.

Helgen har jag: Haft jätte soft, alex var med. Vi har inte solat eller badat men hft kul ändå ^^
Vi har rott, pratat med vuxna och gått runt.
Första kvällen hade vi kul men de vuxna gick och la sig så tidigt,  och det var inte lika kul. Dagen därpå sov jag ut ordentligt, ända till klockan två faktiskt.

Nästa dag var lite seg i början, men ändå kulig. Jag satt mest med de vuxna så Alex och Clara tog eget parti och bestämde sig för att åka gummibåt, jag frågade om det inte blåste för mycket, men nej nej.¨
Sluta med att de nästan var på öppet hav och vi fick åka och hämta dem, älskar er larvungar <3

Den kvällen var vi uppe hela nattan xD Vi spelade spel med vuxna och alex o ja kom tvåa, vi skulle förlorat om inte Tjocka och Pappa börjat kasta ölburkar på varann, för Tjocka vart tjurig och stack då xD Vi och de vuxna (förutom mamma för hon var *host* inte nykter) solade på morgonen, men efter en stund när klockan var tiip åtta så gick vi och la oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0